fredag 14. august 2009

Kjempeservice hos Dale Fabrikker


Jeg var så heldig å få masse garn hos min kjære svigermor. Deriblant garnet Flamingo, som jeg fant ut er et utgått garn. Jeg klarte ikke finne noen oppskrifter, og siden jeg ikke er så erfaren på å lage oppskrifter selv, sendte jeg mail til Dale Fabrikker, om de hadde noen hefter liggende. Det hadde de desverre ikke, men de kunne sende meg noen kopier av topper, så jeg fikk strikket noe av garnet. To dager etterpå fikk jeg en stor konvolutt fra de, med 3 ulike oppskrifter. Så nå skal jeg sette igang, det blir en topp i første omgang, så får jeg se hvor mye garn som er igjen.

12 kommentarer:

  1. Kjekt med slik service.
    Blir spennende å se hva du lager.
    Ønsker deg god helg!

    SvarSlett
  2. Så bra service da:)
    Jeg er heller ikke så "stødig" på å strikke uten oppskrift, så det er jo alltid kjekt å ha.

    Nydelige halser du har strikket:)

    SvarSlett
  3. Godt å høre om god service :) Kos deg med garnet, og ha en fin helg!

    SvarSlett
  4. Så herlig når man møter serviceinnstilte ansatte. Lykke til med strikking av topper og ha en god helg.

    SvarSlett
  5. Så deilig med slik service!!
    Kos deg med strikkingen. :0)

    SvarSlett
  6. Så masse flott her! Og så flott med service. Supert altså :)

    De halsene litt under her var utrolig flotte!!
    Nydelig mønster :)

    SvarSlett
  7. En blir glad når man får hjelp:) Det blir spennende å se resultatet. Likte utrolig godt disse halsene dine. De var virkelig lekre!
    Og tusen takk for oppmuntrende kommentar på bloggen min:)
    Ha en deilig søndag:)

    SvarSlett
  8. Slett ikke værst! Spennende å se resultetet. Regner med du legger det på bloggen.

    SvarSlett
  9. Dessverre blir ein så glad når ein får så god service. "Dessverre" fordi det tydar på at ein vanlegvis ikkje får det... Men likevel - SÅ BRA!

    Og det er heilt greit med link. Kan eg linke tilbake?

    SvarSlett
  10. så flott service ja!! Heldig da!!!
    Flotte halser under her!!! Skikkeli fine, og blir sikkert gode til vinteren :)
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  11. Blir spennende å se hva du skal strikke av garnet og alle mønstrene. Masse annet flott du lager også.

    SvarSlett