fredag 19. mars 2010

When knitting becomes an obsession



På Norsk Strikkeforum, har vi en tråd om å la seg inspirere. Pakkalakka kom med denne herlige filmen, som kanskje flere kan kjenne seg igjen i?
Akkuratt nå har jeg en litt lite-strikking-periode, der pinnene ikke går så varme, men i perioder er jeg nok ganske så lik denne dama. Tenk å kaste pinnene da? Grøss og gru, nei det er å gå for langt. Men å la de hvile litt innimellom, det er egentlig ganske godt, spesielt når man velger det selv, og det ikke er strikkeånden det står på. En lue er på pinnene mine, og den blir nok ferdig i løpet av helga, tenker jeg. Ellers så har jeg ikke de store strikkeplanene, kjenner at mens snøen forsvinner og det livner litt mot vår, så livner kroppen litt mer og jeg gleder meg til å ta fatt på å pusle litt i hagen.
Ha en fin helg

3 kommentarer:

  1. Er nok flere som kjenner seg igjen her hehe. Ha en fin strikkehelg!!

    SvarSlett
  2. Ojsann! Skal si hun hadde fart på pinnene! Litt trist slutt! Hun skulle vært på besøk hos meg og krympet lageret i stedet!
    *smiler*
    Har hatt fart på pinnene du også! Så mye fint du har lagd siden sist jeg var innom! God helg!

    SvarSlett
  3. Denne har jeg sett før kjempemorsom!

    SvarSlett