tirsdag 8. juni 2010

Lucky me





Av og til føler jeg at jeg har gullbuksene på, for jeg er egentlig ganske heldig. Akkuratt ved bursdagstider, dumpet det ned en pakke i posten min, fra kjære mono. Hun ville at jeg skulle prøve ut noen nye maskemarkører for henne, hun har laget med en ny type wire, som hun ville ha testet ut. Strikketøyet mitt har nå de lekreste smykker på seg, takk til mono. Butikken hennes på epla finner du her.
Så var jeg med i en garnlagerutfordring på Projo-forum, og ble nummer to. Dermed kom to nøster med Paris fra Drops i postkassen min, takk til Jogusi, som stod for denne utfordringen. Dette skal nok bli kluter eller lapper, tenker jeg. Så vant jeg i en konkurranse i bloggen til Monica . De alle de lekre gevinstene hun delte ut. Jeg fikk blomsterkasser, jordbærpiker og en suprise, en flott lyslykt. Tusen, tusen takk.
Og ikke nok med det, LeneJ er så snill og sender meg både mønstre og garn hun ikke får brukt, så de herlige nøstene og heftene kom også i posten. På Ravelry vant jeg i 10 shawls in 2010, en valgfri oppskrift. Den har jeg ikke fått enda, men gleder meg til den kommer. Det neste som kommer i posten, det har jeg ikke vunnet eller fått, men bestilt meg selv. Venter på Klassikere fra Sandnesgarn, jenta har bestilt mariusgenser.

8 kommentarer:

  1. jammen er du heldig om dagen! Det var masse fint! jeg har den klassikere fra sandnesgarn, der er det mye fint! Lykke til med mariusprosjekt;)

    SvarSlett
  2. Og eg trudde at eg var heldig.... Du er jammen i ein god stim:) Gratulerer med alt du har vunne!

    SvarSlett
  3. Så mye lekkert....du er jammen heldig ;o) Kos deg med alt det flotte ;o) Ha en fin kveld. ps husket å levere lotto ??

    SvarSlett
  4. Oj, ja her har du virkelig truffet gullfuglen. Så fantastisk HELDIG du er, og så så utrolig gøy. Dette er jo bursdag og jul og alt på en gang.

    Kos deg med alt det fine :D

    SvarSlett
  5. Ja, her var det noen som er heldig! Veldig fin blogg du har her, Gyldenkron

    SvarSlett
  6. Så kjekt med pakker, her hadde du jo fått mye fint. Gøy! :o)

    SvarSlett
  7. For en vinnerlykke :-)
    Ha en fin dag :-)
    og takk for titten :-)

    SvarSlett
  8. Snakk om å være heldig! Kos deg med alt sammen!

    SvarSlett