fredag 22. juli 2011

Skeive sokker

013 by gyldenkron
013, a photo by gyldenkron on Flickr.

Disse sokkene har jeg hatt lyst å strikke lenge, men så blir det som det ofte gjør, de ligger i køen. Men NÅ er de strikket. Plundret en god del med de, og holdt på å gi opp, siden jeg ikke skjønte hvor jeg skulle felle og øke, men det gikk til slutt. Oppskriften sier nemlig at hun strikket de med 2 rundpinner, og da slet jeg litt med å finne ut hva som var pinne 1, 2, 3 osv. Resultatet ble iallfall supert, og det blir garantert flere av ToneM sine skeive sokker. Takk for at du deler.
Strikket i SportsRagg fra Viking, 100g gikk med på pinne nr 3,5mm.

7 kommentarer:

  1. Takk for hilsen og skrut i bloggen for smykkene mine :o)
    De sokkene til ToneM er bare lekre, men akk så kjedelig å strikke sokker... Ønsker deg en flott sommer videre.

    SvarSlett
  2. Flotte sokker! Ha ei kreativ helg!

    SvarSlett
  3. Flotte sokker. Takk for koselig hilsen på bloggen min

    SvarSlett
  4. Flotte sokker som ser ut til å sitte godt pga skjevhetene ;)

    SvarSlett
  5. Morsomt å se så flott resultat. Du er flink.

    SvarSlett