torsdag 28. februar 2013

16/26 Ship-o-hoi




 
Fikk låne mønster på disse av en venninne, og fristelsen ble for stor. Jeg prøver å strikke litt fra lageret mitt, så det ble Raggegarn (arvet fra mamma) som fikk duge. Det ble et alt for tykt garn for mønsteret, så disse er nok størrelse 48... Litt bedre ble det når jeg fikk vasket de, så jeg håper jeg finner fot stor nok til de. 
I og med at garnet er spraglete, kommer ikke mønsteret så tydelig frem. Det får duge for nå. 
Mønster: Ship-o-hoi
Garn: Raggegarn
Pinner: 4mm

6 kommentarer:

  1. De var litt utenom det vanlige. I like! :)

    SvarSlett
  2. Liker disse sokkene, og som du selv sier så forsvinner mønsteret litt - men hva gjør nå det da så lenge at sokkene varmer ett par føtter, og ikke minst er det godt å få brukt av garnet man har i sine lagre.

    Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  3. Fine sokker som helt sikkert varmer godt på foten.
    Ønsker deg ei fin helg.

    SvarSlett