fredag 26. august 2011

Galder for Mono

Kobling
Mono
fryser på tærne innimellom, og selv om hun strikker de mest fantastiske plagg, så har hun ikke kastet seg på sokkestrikking. Til gjengjeld spinner hun de lekreste garn, i fantastiske farger. Vi inngikk en byttehandel, jeg strikker sokker til henne, og hun spinner garn til meg. Fant frem mønster på Galder sokker, for de er et av de fineste sokkemønstrene jeg har strikket, og så vet jeg at Mono liker fletter. Hun ville gjerne ha alpakkablanding på føttene, derfor strikket i Sterk fra DSA. Strikket på pinne nr 3.5mm. Ca 100g gikk med.
Heldigvis passet de på føttene hennes, så nå håper jeg de varmer i vinter. Slang med et par ToneM sine skeive sokker også, i knall ROSA ;)
Garnet som kom i retur, det fortjener sitt eget innlegg, så det kommer seinere.

5 kommentarer:

  1. Så godt hun slipper og fryse på bena,sokkene var kjempefine.

    SvarSlett
  2. Så flotte sokker! Og takk for link til mønsteret, dette måtte jeg printe ut med en gang. :)

    SvarSlett
  3. Det var et nydelig mønster på de sokkene!!! Takk for link :)

    SvarSlett
  4. Sokkene er kjempefine!! Og passer perfekt alle veier til mine kranglete små føtter! *ler*

    Tusen takk igjen for super byttehandel, snuppa! *klem*

    SvarSlett
  5. Så fine sokker, og så kjekt man kan gjøre hverandre fornøyde

    SvarSlett