lørdag 4. september 2010

Litle Sisters Dress


Jeg har jo strikka denne kjolen før, som skulle gis bort til en fødselsgave. Men siden den forrige ble så stor, så strikka jeg den på ny. Fremdeles i Tiur fra Dale, og på pinne nr 3mm. Denne gangen er størrelsen 1 år. Så Alette Marie må vokse litt til før den passer. Kanskje til våren igjen?
Håper hun kan bruke den, både som kjole og som tunika etterhvert. Husker ikke hvor mye garn som gikk med, men rundt 150-200g vil jeg tro
Dette var også mitt bidrag til Den Månedlige på NSF, som jeg vant *juhu* At det var det eneste bidraget, det snakker vi ikke om, hehe.

Og jeg har funnet igjen alle e-postene ang kommentarer (les siste innlegg). De lå i junk-kassen....

13 kommentarer:

  1. Den var kjempelekker :) Tusen takk for stemmen og hyggelig kommentar. Ser ut til at vi skal ha en solrik høst istedet, og det er jo godt for kropp og sjel :) Ha en riktig god lørdag. Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kjole! Skulle ønske jeg hadde ro i røva til å strikke større plagg enn pulsvanter...

    Ønsker deg en herlig helg!

    SvarSlett
  3. Å for en nydelig kjole du har strikket! Ønsker deg en kjempefin lørdag! Hilsen Nina

    SvarSlett
  4. Hei.Nydelig kjole.Nydelig rød farge.Regner med den blr jenta kjempe fin i.Nydelig.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  5. Den ble veldig fin i to farger, og garnet du har brukt er jo nydelig. Blir nok en flittig brukt gave :)

    SvarSlett
  6. Likte halsene i innlegget under også. Takk for stikketips, disse må jo sitte som et skudd på kalde dager.

    SvarSlett
  7. Kjempesøt liten kjole i herlige farger.

    SvarSlett
  8. Nydelig kjole og flotte farger!

    SvarSlett
  9. Nydelig liten kjole i herlig farge :)

    SvarSlett
  10. Kjempefin kjole du har strikket!!

    SvarSlett
  11. Kjempe fin lillesøsterkjole du har strikka, denne er morsom å strikke!

    SvarSlett