tirsdag 15. desember 2009

Desembersokker - rester


Denne måneden var temaet restesokker, i månedens sokker på NSF. Jeg hadde først bestemt meg for at denne mnd skulle jeg hoppe over. Siden jeg har strikket alle de andre mnd i 2009. Men så hadde jeg jo en del rester, som fint kunne brukes til formålet. Det er nok rester fra fjorårets julegaveproduksjon, der nesten alle fikk tova tøfler.
Disse er strikket i Safir fra Spar Kjøp (tror jeg), på pinne nr 3,5. De er str 28-30, og lillegutt i huset blir nok stolt eier av disse.
Nyyyydelig farge på tærne, var det ikke? lol

4 kommentarer:

  1. Hei takk for komentaren i bloggen min. Vi har vogn med spikertelt på Enes.Stortrives veldig

    SvarSlett
  2. Flotte sokker. Det gjør det jo så mye enklere å finne sine sokker når de er helt unike.

    SvarSlett
  3. sokkene var fine de. Om det er rester eller ikke, er de like varme. God jul til deg fra meg

    SvarSlett
  4. Herlig med restesokkar:) Det vert flotte sokkar, og så er det jo så fornuftig!!

    SvarSlett