søndag 9. oktober 2011

Sokkedillesokker 2



Kate og Bittami fortsetter med vakre mønstre i dillen, denne gang er det Kate som står for designet. Fletter og juksefletter denne gang. Oppskriften kom på fredags ettermiddag, og pinner har gått varme over hele landet i helga. Søndag natt var de 40 som kvalifiserer seg til neste runde ferdige. Heldigvis var jeg en av dem. Mine er strikket på pinne nr 3.5mm, turde ikke gå opp på pinnestørrelse, var redd jeg ville blitt diskvalifisert. Så derfor er de litt trange. Neste par blir med pinne nr 4. Garnet Sterk fra DSA, nesten 2 nøster gikk med.
Skal prøve å få tatt bedre bilder i dagslys

8 kommentarer:

  1. flotte sokker, de er flinke de to damene til å lage mønster, og du (og flere til) er tøffe som kaster dere på strikkedillene.

    SvarSlett
  2. Så flotte sokker! Virkelig nydelige!:)

    SvarSlett
  3. Nydelege sokkar!! Så artig konsept. ;) Gøy å vere med på sånt og få prøve nye mønster.

    SvarSlett
  4. Nyydelige sokker i et herlig garn! Er nesten litt misunnelig på dere "dillere", og imponert :)

    SvarSlett
  5. Flotte sokker =) Synes ofte Sterk utvider seg litt i bruk, kanskje det skjer med dine også?

    Ha en fin søndag =)

    SvarSlett
  6. Kjempefine! og litt festligere farge enn jeg endte opp med. Utrolig tempo på den sokkedillen. Jeg ble litt stresset på lørdag ja. Jeg brukte pinne 3 på mine med samme garn og syntes de ble litt løse. Så vi strikker forskjellig og jeg strikker løøst.

    SvarSlett