fredag 8. april 2011

Rensepads i bomull




Strikk og tøys hadde et innlegg om at hun brukte rester av bomullsgarn til å strikke rensepads. Dette var jo en genial ide, så jeg måtte prøve. De lyseblå er strikket i Stork fra Dale. La opp 15 masker på pinne nr 3, og strikket til jeg syntes det var lange nok. Veldig gode, i følge vår datter.
De runde er heklet etter oppskrift som litlo har lagt ut på et forum, og som hun nok kommer til å legge i bloggen sin også. Heklet i Paris fra Drops, på nål nr 4.

9 kommentarer:

  1. Oi, så smart! Takk for tips!:)
    Har jo masse paris-rester liggende, kjekt å få brukt de til noe å:)

    SvarSlett
  2. Se der har du testa ut oppskriften sjøl jo! Kanskje jeg skulle strikke/hekle noen til søstera mi?

    SvarSlett
  3. Så søte de ble! God ide dette! =)

    SvarSlett
  4. Herlig blogg du har!! Du er valgt ut til ukens blogg hos Strikkere, håper det er ok at vi låner bilder av deg for å reklamere for deg :o)

    SvarSlett
  5. Så flotte de ble.Og for et nydelig sjal du har laget i innlegget under.
    Ha en flott helg.

    SvarSlett
  6. Dette er jo en kjempeide! :) og de runde ble småsøte de :)

    Hm, siden jeg ikke hekler så kanskje jeg kunne fått til å dikte en strikka runding?

    SvarSlett
  7. Kjempe lur måte å bruke opp bomullsgarnet på! og miljøvennlig ikke minst ;)

    SvarSlett
  8. Kjempesmart,sånne kan jeg strikke til mamma i alt restegarnet jeg har :)

    SvarSlett