torsdag 4. februar 2010

Jeg har fått award


Jeg har fått den fra flere, tusen takk alle sammen. Utrolig hyggelig at så mange legger merke til bloggen min. I dag fikk jeg den fra Strikkern.

Jeg skal da fortelle 7 ting om meg selv.

  1. Jeg liker å vaske klær, men misliker sterkt å legge de på plass.
  2. Jeg ville bli bonde når jeg var liten, og kom inn på jordbruksskolen. Gikk aldri der, siden jeg kom inn på et annet studie som jeg valgte i stedet.
  3. Jeg har en bronsemedalje fra Norway cup
  4. Jeg har 5 herlige søsken
  5. Fiskeboller i hvit saus og fiskekaker er noe av det beste jeg vet
  6. Jeg holder meg for ørene når jeg blir redd
  7. Jeg får vondt i armen når jeg nyser
Siden jeg allerede har gitt denne til 7 andre, gir jeg den videre til alle som vil ha den.
Det dere må gjøre er å

Kopiere awarden til din blogg

Legge inn link til den du fikk den av

Fortelle 7 ting om deg selv

Velge 7 andre bloggere å gi den til

Legge inn link til deres blogg

Skrive en kommentar i bloggen deres

Noen som tar utfordringen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar