mandag 15. februar 2010

Min kjære valentin


Min mann er så god. Denne helga var det jo både morsdag, fastelavnsøndag og ikke minst valentinsdag. Mannen min fikk kjøpe gaver til mor selv, mens far i huset bestilte en herlig blomst til meg. Er det rart jeg er glad i denne mannen? Ikke det, jeg er da like glad i han uten blomster og, men det er alltid stas å få blomster.
Han har kjøpt seg speilreflekskamera, noe som vi begge har glede av. Han er den som har utforsket det mest enda, og har lagt ut noen bilder på en ny blogg. Ta gjerne en tur innom til han her Han blir nok glad for en kommentar eller to, dersom dere har noe å si om bildene. Husk at vi er nybegynnere både på fotokomposisjon og redigering (jeg har nett lært meg å slå kamera på *lol* ) Skal bli gøy når våren kommer, å ta bilder av alle vårtegn

2 kommentarer:

  1. Bestandig kjekt å få blomster.
    Vesten under var bare rålekker, *sikle*, takk for at du linker.

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Så fine blomster og jeg synes også at vesten under var veldig fin.

    SvarSlett