torsdag 2. september 2010

Aaaarghhhh - IGJEN



Har nok ikke strikkeuka denne uka, nei. Ikke nok med at Knit Pro wiren røk, nå røk forsyne meg bambuspinnen og. Med 110 alpakkamasker på, samt 10 maskemarkører, så fikk jeg lirket arbeidet over bruddet og på ny pinne, uten at jeg måtte rekke opp igjen. Denne var nå litt mer "grei" med at dette er en billigpinne som jeg fikk i innmeldingsgave i hobbyklubben, men kjedelig å bli avbrutt i arbeidet pga pinner. Jaja, enda en pinne fattigere, men jeg har fått garn i posten i dag, samt heklekrok, så skal ikke klage :) Blir nok en bloggpost i morgen om det!

9 kommentarer:

  1. Huffda, det var da voldsomt til kranglete pinner du har om dagen... *trøste*

    Får håpe det ikke skjer mer tull nå... *ler*

    SvarSlett
  2. Det var da så kranglete pinner du har om dagen da...Du fortjener bedre enn dette Gyldenkron. Får håpe du har fått din dose for noen år...kos deg med luestrikk;o)))

    SvarSlett
  3. Det samme skjedde med eine bambuspinnen min. Men eg klarte å fikse det, så pinnen er framleis i bruk.

    Eg knakk av "vaieren" (eller plastikk som det eigentleg er), drog av den biten som sat igjen på pinnen, og så klarte eg (med hjelp av husbond) å lirke plastvaieren på pinnen igjen... Var dette mogleg å forstå? :o)

    SvarSlett
  4. Det var da voldsomt som du skulle plages med pinnene, da. (En ulykke kommer sjelden alene, er det ikke så det heter...?)
    Nå har du vel fått din dose, og resten av strikkinga går forhåpentlig som en lek. Tvi, tvi! Du lager forresten mye fint. Er innom hos deg og kikker nå og da :)

    SvarSlett
  5. Hei.Ikke kjekt når pinnen går i stykker midt under arbeide.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  6. Åja, sånn har jeg vært borti også og det er bare sååååå irriterende å bli avbrutt i arbeidet av slikt! Supert at du fikk redda deg inn:-D

    SvarSlett
  7. huff da! jeg vet akkurat åssen du har det, for da jeg strikket Marius-datavesken min skjedde akkurat det samme, og tru det eller ei, men de var også velkomstpakke fra Hobbyklubben!

    SvarSlett
  8. Når mine plastvire ryker av bambusen, så tar jeg som du sier å lirker maskene over bruddstedet slik at pinnen og viren blir tilgjengelig, er den ikke røket helt av så klipper jeg de fra hverandre, plukker av den lille plastbiten som sitter igjen på bambusen, smører på litteitt Karlsons Lim og trer plastviren tilbake, lar det ligge stille et par timer og vips så er den like god som ny, bare en cm kortere.

    SvarSlett
  9. Dette er en åpen invitasjon for dere alle til å bli en del av den største organisasjonen i verden og nå toppen av karrieren. Når årets rekrutteringsprogrammer begynner og vår årlige høstfest er nesten for hånden. Stormesteren ga oss mandatet til alltid å nå mennesker som deg, så benytt anledningen og bli med i den store Illuminati-organisasjonen, bli med i vår globale enhet. Ta med de fattige, trengende og talentfulle til
    Fremtredenen av berømmelse og rikdom. Få penger, berømmelse, krefter, sikkerhet, få.
    anerkjent i din virksomhet, politiske karriere, stiger til det høyeste i hva du enn gjør
    Beskyttet åndelig og fysisk! Alt dette vil du oppnå i
    et glimt av øyne

    Illuminati har ingen tilknytning til Satanisme, Luciferisme eller noen religion. Mens våre individuelle medlemmer har lov til å følge uansett hvilken guddom de velger, opererer vi utelukkende til fordel for og beskyttelse av den menneskelige arten.

    Aksepterer du å være medlem av denne nye Illuminati verdensordenen?
    Ring & WhatsApp +19735567426
    �� carlosmacdonald234@gmail.com

    SvarSlett