lørdag 25. september 2010

Enda flere pulsvarmere....


Det som skiller disse ut fra de andre, er at disse er strikket rundt, og ikke frem og tilbake. De gule og brune er de første, strikket av restegarn. Siden jeg har strikket rundt, er disse strikket med 42 masker i stedet for 45. Dermed ble de litt smale. De grønne er strikket med 48 masker, og har bedre passform. Jeg er ikke helt sikker på om jeg liker de best strikket rundt eller frem og tilbake. Fordelen med rundt er at man slipper å sy de sammen, noe jeg ikke er flink til å få fint. Men det er som om mønsteret forsvinner litt, når man strikker rundt. De blir også kortere, så om jeg skal strikke flere rundt, så blir det med 9 eller 10 repetisjoner av mønster A.
Nå er det en liten pause i disse, da jeg har begynt på sokker. Herresokker, på pinne 2.5........

Måtte desverre sette på igjen ordrebekreftelse på kommentarene, for jeg får så mye spam.

9 kommentarer:

  1. Takk for hilsen!!!

    Min morgenfugling er ikke så veldig tidlig i grunn, var vel oppe litt over kl 9 i går og 10 i dag..

    Håper det går godt med deg, flotte pulsvarmere ble det i alle fall!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  2. Jeg har også lurt på å strikke disse på rund pinne, Men ikke helt summet meg til å beregne fremm til hvordan. Ser nemlig for meg at det er letter å rote med hvore man er i mønsteret når man strikker rundt.
    Fine er de i alle fall. Jeg har bar komt til to par, men fler blir det. ;-)
    Koselig blogg foresten
    Hilsen Beate

    SvarSlett
  3. Så fine de ble, pulsvantene dine!
    Det er ikke noe problem med ordrebekreftelse på kommentarene :-)

    SvarSlett
  4. Så fine de blei! Har også strikket disse, og lurt på om jeg skulle strikke dem rundt neste gang. Lurer fortsatt! Er det ikke en flott oppskrift Felisi har delt med oss?

    SvarSlett
  5. Disse er bare flotte! Og med rundt 0 grader på morgenen nå, så er det nok flere som trenger slike!
    Og tuva, det er blanding av bomull og akryl ( tror det er akryl)

    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  6. Dette er en åpen invitasjon for dere alle til å bli en del av den største organisasjonen i verden og nå toppen av karrieren. Når årets rekrutteringsprogrammer begynner og vår årlige høstfest er nesten for hånden. Stormesteren ga oss mandatet til alltid å nå mennesker som deg, så benytt anledningen og bli med i den store Illuminati-organisasjonen, bli med i vår globale enhet. Ta med de fattige, trengende og talentfulle til
    Fremtredenen av berømmelse og rikdom. Få penger, berømmelse, krefter, sikkerhet, få.
    anerkjent i din virksomhet, politiske karriere, stiger til det høyeste i hva du enn gjør
    Beskyttet åndelig og fysisk! Alt dette vil du oppnå i
    et glimt av øyne

    Illuminati har ingen tilknytning til Satanisme, Luciferisme eller noen religion. Mens våre individuelle medlemmer har lov til å følge uansett hvilken guddom de velger, opererer vi utelukkende til fordel for og beskyttelse av den menneskelige arten.

    Aksepterer du å være medlem av denne nye Illuminati verdensordenen?
    Ring & WhatsApp +19735567426
    �� carlosmacdonald234@gmail.com

    SvarSlett