fredag 11. mars 2011

Flytte på landet? Møkster kan være plassen for deg!
























Møkster er min barndomsøy. Her tråkket jeg mine barnesko, og her har jeg mange gode barndomsminner. Møkster har nå spennende tider forann seg, og to nye boliger er under planlegging. I løpet av høsten 2011 vil 2 hus stå klare for utleie, vil du leie et av dem?
Spre ordet, besøk denne bloggen og vær med i give-away, og ta turen til Møkster!! Øya ligger ytterst i havgapet i Austevoll kommune, litt syd for Bergen. Her er det rom for å senke skuldrene, nyte naturen og leve livet.

6 kommentarer:

  1. Dette høres spennende ut. Har jo hørt litt om Møkster og skal sjekke ut bloggen. Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  2. Oi, så spennende! Og gratulerer med nytt design forresten, veldig godt valg om jeg får si det;)

    SvarSlett
  3. Så vakkert - der var det nok et godt sted å vokse opp :)

    SvarSlett
  4. så vakkert det var herlig sted, der kan nåk man nyte roen

    SvarSlett