søndag 1. april 2012

Joy of fall


På Hobbyboden ble det arangert knit-along på Joy of fall-sjalet. Jeg var i utgangspunktet ikke med, men siden jeg hadde masse eskimo liggende, og jeg så de første sjalene bli ferdig, så la jeg opp. Rask strikk, da det er pinne nr 9mm. I oppskriften skal man bruke 4 nøster, men da hadde sjalet blitt veldig lite. Jeg har brukt 6 nøster, og fremdeles er det litt lite. Det har kanskje sammenheng med at jeg kastet det i vaskemaskina, så det tovet en liten smule. Varmt og godt kast til å ha rundt skuldrene. Dette skal jeg ha selv, til seine sommerkvelder i campingvogna.

9 kommentarer:

  1. Hei på deg.. Dette var et nydelig sjal.. Helt bedårende.. Ha en super helg videre og god påske..

    SvarSlett
  2. Kjempefint i hvitt, og vi trenger visst sjal med litt varme i framover også. ;)

    SvarSlett
  3. Så kjempe fint sjal,) inbiller meg at eskimo blir flott tovet;) fant oppskrift på vinhøna;) håper jeg skjønner den. Skulle fått den til påske, men tror kanskje ikke det går (?) jobber hver dag frem til lørdag:(
    ønsker deg og dine er riktig fin påske;)

    SvarSlett
  4. Kjempefint. Jeg har noen nøster Eskimo...hmhm.. Åh disse fristelsene altså. ;)) Ha en finfin påske.

    SvarSlett
  5. For et nydelig sjal...og sikkert varmere når du fikk det tovet litt!
    Ha en god søndagskveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  6. Flott sjal!! Det blir nok godt i vogna:) vi har også kjøpt vogn for første gang i år, og gleder oss til og starte campingsesongen:)

    SvarSlett
  7. Herlig! Passer i grunn godt til sommeridyll det der :)

    SvarSlett