onsdag 8. januar 2014

Godt nytt år!

Etter en travel jul, med mange forberedelser og en del sjukdom i huset, har vi nå startet et godt nytt år.
Hverdagen er atter på plass, og vi venter på at det skal gå mot lysere tider. Varmere kan man kanskje ikke ønske seg, da det har vært like varmt i vinter som i sommer...

Jeg avsluttet året i fjor med advendtskalenderen. Men det mangler fortsatt noen luker, så her kommer de

21. desember. To fine pyntehjerter. Disse har stått i orkidepottene mine i jula, og fått masse skryt



22. desember. Nydelige hjemmestrikkede pulsvarmere. Og det rare er, at fargen passer perfekt til sinnasaujakken jeg begynte på noen dager før denne gaven ble åpnet







23. desember. Flotte dekorhjerter. Disse skulle jeg egentlig ha på julebordet, men tror du ikke jeg glemte de da! Da får de ligge til en annen gang.



Og til slutt, 24. desember, selveste juleaften. En flott boks, fylt med polkagriser. De ble desverre spist opp før bildet ble tatt *kremt*


1 kommentar: