onsdag 26. mai 2010

Blogglek


Blogglek

Så har jeg blitt utfordret av Tiril til å delta i en liten blogglek så da setter vi igang :

Morgenens nedtur: At morgenen kom altfor brått

Morgenens opptur : At ungene vekket meg med frokost på senga til bursdagen min

Utenfor mitt vindu: Er det blomstrende frukttrær og skikkelig vår (selv om temperaturen er litt lav)

I mitt fjernsyn er det: Fingermerker....

Jeg vil gjerne høre: At middagen snart er ferdig

Mitt tøy er: Joggebukse, topp og cardigan

I dag vil jeg rekke: Å strikke en lue på bestilling

Men jeg vil heller: Strikke lua på bestilling ;)

I min vinduskarm: Står orkideene i full blomst, og mange knopper kommer

Weekenden skal gå med til: Hente valpen vår, og kose masse med den

Og nå sender jeg denne videre til alle andre med bursdag i mai :)

6 kommentarer:

  1. GRRattis masse med dagen, snuppa!! =)

    Gleder meg til å se flere valpebilder! Kan tenke meg dere gleder dere!! =)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen da !!
    Har en i heimen som har burdag og
    =0)

    SvarSlett
  3. Håper du har hatt en fin dag. :o)

    Likte veldig godt edderkoppsokkene. Fine og litt skumle!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med gårsdagen:-)
    Morsom blogglek!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med overstått bursdag! Tar denn emed meg videre, siden jeg har bursdag i dag!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen sånn litt på etterskudd. Nydelig blomsteroppsats du fikk fra din kjære.

    Siden jeg også hadde bursdag i mai så tar jeg også utfordringen selv om det blir lovlig sent.

    SvarSlett