fredag 7. mai 2010

Fa fa fa socks




Disse har jeg lenge hatt lyst til å strikke, men når strikketørka satte inn, så ble det ikke til at jeg begynte. Utskriften ble tatt for lengst, så det var bare å kaste seg i det. Fikk herlig sisugarn i gevinst hos Ingidano (jeg har jo skrevet feil, og den rette giver skal jammen meg takkes!!! ). Litt over ett nøste gikk med.
Liker sokkene godt, flettene gjør seg veldig. Strikket på pinne nr 3.5.

Som dere ser, katten skal alltid trenge seg med på bildene :)

6 kommentarer:

  1. Kjempelekre sokker og det gjør ikke så mye om katten sniker seg med, han er jo bare så søt

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte sokker ;o) Syntes nå pus gjør seg på bilder, så bare herlig men sånne søte firbente innslag også ;o)

    SvarSlett
  3. Nydelige sokker og herlig katt ,du har.

    SvarSlett
  4. Hei!

    Fine sokker og morsomme bilder takket være pusen som lurte seg med.

    Og takk for hilsen når jeg hadde bursdag!

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  5. Hei!

    Fine sokker og morsomme bilder takket være pusen som lurte seg med.

    Og takk for hilsen når jeg hadde bursdag!

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  6. Kjempe fine sokker du har strikket, nydelig farge!

    SvarSlett