tirsdag 25. mai 2010

Lynet Mc Queen



Synnøve har lagt ut et mønster på Lynet Mc Queen, som jeg har brukt til å brodere på en lue. Gutten vår er stor fan av denne bilen, og har både gensere, strømpebukser, sokker, truser osv med lynet på. Og øynene ble store når han fikk se bilen på lua jeg strikka. Oppskrift på lua er den samme som tidligere, Skater Baby, uten brem. Garnet er Falk fra Dale, jeg fikk en hel sekk med enkle nøster og fargekart hos svigermor. Men har Falk alltid vært superwash? Mener det ikke var det før, men mulig jeg tar feil. La opp 84 masker til vrangborden, på pinne nr 4mm. Økte til 88 masker etter vrangborden.

10 kommentarer:

  1. Så stilig lue, kan tenke meg at den falt i smak ja. :)

    SvarSlett
  2. Åhh, kjempestilig lue:-) Han ble nok storfornøyd!
    Tror Falk alltid har vært superwash, ja - kan ikke huske noe annet.

    Ha ei flott uke!

    SvarSlett
  3. Flott lue med tøff bil, ikke rart poden blir fornøyd :)

    SvarSlett
  4. Kjempetøff! Denne vert nok ein favoritt:)

    SvarSlett
  5. Kul lue! Denne hadde sønnen min digget!

    SvarSlett
  6. Kjempe tøff lue! Beundrer ofte det du lager og nå ligger det en award til deg på bloggen min :)

    SvarSlett
  7. så tøff lue, her er det gutter som er veldig misunnelig

    SvarSlett
  8. Takk for koslig helsing i bloggen:)

    Kjempefien luer du har laga.Har du noe mønster på dei?Har to som liker denne bilen

    SvarSlett
  9. Oj, denne var imponerende!!! Jeg har en sønn som hadde ELSKET å få en slik. Knallflink er du!!

    SvarSlett