fredag 14. mai 2010

Kiddie Cadet



I månedens lue var dette en av oppskriftene. Det er egentlig oppskrift til baby og barn, men jeg tenkte den kunne være fin til voksen også. Derfor brukte jeg mye tykkere garn og pinner, og vips hadde vi en voksenlue. Garnet er Oda, kjøpt på Europris, og 64g gikk med. Pinne nr 5. Strikket etter største størrelse i oppskriften. Tror gjerne jeg kommer til å strikke flere av denne, for den ble litt artig. Da vil jeg nok strikke den i ensfarget garn, og gjerne litt tynnere.

8 kommentarer:

  1. Denne var kjempe stilig.:)
    Ha ei fin 17 mai

    SvarSlett
  2. Kjempefin lue! :-) Jeg skal strikke en sånn jeg og, må bare bli ferdig med litt annet først...

    SvarSlett
  3. Så utrolig tøff lue! Søt modell også...

    SvarSlett
  4. Takk for kommentar i bloggen min;) svarte dere der:)
    Kjempe fin lue! Den var kjempetøff!

    SvarSlett
  5. så utrolig kul lue.. hvor har du mønster fra?? tror det kan bli kul gutte/manne lue også til vinteren

    SvarSlett