torsdag 2. februar 2012

Vunnet give-awayer

Strikkesnuppa hadde give-away i desember, og jeg var den heldige vinneren. Så før jul kom denne flotte pakken til meg
I all førjulskaoset, så ble det ikke tatt bilde av premien, så med Monas tillatelse, låner jeg bilde fra bloggen hennes. Et par herlige pulsvarmere som er godt brukt allerede, og et søtt hjerte. Tusen takk for premien, Strikkesnuppa.

I januar vant jeg enda en give-away, denne gang hos PrinsessaPåErta I går kom premien, en flott bok om nål og tråd på skandinavisk vis. Hun hadde selv rund dag, og feiret med å gi bort gave, ikke verst.

Etter en rask kikk i boka, så er det mange sting som må prøves, og kanskje vottene og sokkene får litt pynt etterhvert? PrinsessaPåErta og jeg har hatt våre kamper i wordfeud, noe hun kommenterer i kortet som kom med boka. Wordfeud har gjort innhugg på strikketida mi, men moro er det nå. Håper på flere kamper, PrinsessaPåErta ;) Og tusen takk for premien

5 kommentarer:

  1. Energipåfyll å vinne slike flotte premier.

    SvarSlett
  2. Så heldig du var!! Flotte votter du strikker... Masse god inspirasjon og flotte bilder hos deg! gleder meg til å følge deg videre!! Hilsen mariann

    SvarSlett
  3. Hadde regnet med at sokkene dine lå her allerede ;). De er ivertfall superflotte! Digget oransjefargen, og sokkene er jo bare så morsomme å strikke! Heldige med så mye fint du har fått hjem i postkassen da:)

    SvarSlett